Kuantum koçu, girişimci, bilişimci, insan kaynaklı, duygusal Q’su yüksek, ISO 9000 kaliteli, Ferrari’sini satan bilge arkadaş...

Kapitalist sistemlere hizmet veren nlp, kişisel gelişim, insan kaynakları, iletişim koçu vs. gibi her türlü kavramın anlam içeriğine bile karşıyken, kolay yoldan para kazanmaya odaklı eğitim düsturunu insanları dinleyerek ya da okuyarak hayatı ve kendini tanımak yerine bu tarz gereksiz eğitimlere para dökerek şişirilme taraftarı gençliğe uygulayan bir projeye destek verdim. Öyle ki bütün düşüncemi doğrularcasına bu insanlar 45 üniversitede uygulamaya koymaya çalıştıkları bu projenin Anadolu’daki üniversitelerden ziyade metropol okullarına hitap ettiğini çekinmeden söyleyebildiler. Kolay yoldan para kazanma öğretisinin ve üç günde şişirilmiş öz güvenin metropollerde para içinde yüzen özel üniversite öğrencilerinin ihtiyacı olduğunu anlamak kimse için zor değildi. Şirketlerin Hakkari Yüksekova’da tek koluyla çobanlık yaparken üniversiteyi kazanan adama değil, kişisel gelişim eğitimi sertifikasına sahip özel üniversiteli adama ihtiyacı vardı.Şahsım adına kapitalist fanatikliğine bulanmış ülkemizde artık bu gereksiz koçluk rütbelerinin ve her türlü züttürübük eğitim belgesinin iş bulmak, dolayısıyla hayat sürdürmek için gerekli olduğunu düşündüğümden, kendim için bir anlamı olmayacağına inansam da üç gün de olsa şişirilecek öz güvenin özel üniversiteli olmayan maymun iştahsız arkadaşıma senelerce yeteceğinden emin olduğum için böyle gereksiz bir işe el attım. Elinize tutuşturacakları kağıtlar her şekilde faydalıdır ama bundan şüpheniz olmasın. O kağıtla X şirketinin insan kaynakları hedesine müdürümsü hödösü olarak girip üç renge bakın heee kırmızı mı seçtiniz, o zaman girişimci bir ruha sahipsiniz sizi işe alabiliriz durun patron hüdüme söyleyeyim deme hakkına sahip olabilirsiniz. Para kazanacak, sanal zekayı da edinebilirsiniz.
Arkadaşlar pozitif düşünün, (N)egatif (L)imanlardan (P)ozitif sulara akın. İşte hayat budur. İçinizdeki devi uyandırın. Ben uyandırdım o kapitalist ruhlu devle karşılıklı bakışıyoruz şimdi. İkimizde de icraat yok. En azından yalnız değiliz.Kendimden ve sizlerden özür dilerim. Bu ismi zikredilmesi gereksiz vs. projesinin beni düşürdüğü yanılgı, kazandıracağı özgüven kadar kısa ömürlü oldu. Sevgilerimle ve saygılarımla. Üye olduğum network sitesi ahalisine de ironik sevgiler yolluyorum...

Yorumlar