Sahibinden Kiralık Ruhsal Kurum

Daha önce ruhsal kurumların msn iletileriyle halka arz etmesi mevzusundan bahsetmiştim. Çok da protestocu yaklaşmıştım bu duruma. Ama bu gün bir ironi yaptım ve msnden yaptığım bir ilanla kendime ait ruh kurumlarının hepsini kiraya çıkardım. Hatta isteyenle becayiş bile yapabilirim.
İnsanın kendi ruhundan sıkılıp başka biri olmak istediği günlerdeyim uzun zamandır. Kim olacağının çok da önemli olmadığı, sadece kendinden başka biri olmak istediğin günler… Kendini yargılama sürecinin hat safhasına gelip de üstünden sıyırıp attığın ruhunu kanepenin altına tıkmak, günlerce de çıkarmak istemediğin günler…
Camus’nun Jean Baptiste Clamence’i olup kendini Amsterdam zindanlarına kapatmak istediğin günler…
Hatta başka bir şey bile olur.
Bir zamanlar bu konuda eğlenceli girişimlerim oluyordu mesela.
Ben bugün kaşarlı tostum diyordum, peynirim eridi bak…
Ben bugün Mozart’ın karısı Constanza’yım… Kocamın bestelerini üç altına satıyorum…
Ben bugün Salman Rushdie’yim bu da dostum kara köpek…
Koca bir gün sürdürdüğüm bu oyun sayesinde hem kendimi hem de arkadaşlarımı eğlendiriyordum.
Ama artık bu oyunları oynamak için fazla büyüdüm ne yazık ki…
Her neyse…
Depozito istemiyorum, kendim için isteyenlere çok hoş bir bıkkın günler şarkısı veriyorum…
Vienna Teng’den geliyor… I’dont feel so well…

Yorumlar