"Evrensel" Üzüntüsü, Başlıklı Yazıma Evrensel'den Gelen Yanıt

Geçen ay etnik müziklerle ilgili yayın yapan çok yazarlı bir blogun yetkililerinden birinden aldığım bir mesaj karşısında rahatsızlığımı dile getiren bir yazı yazmıştım. Bkz: http://bendenbenkim.blogspot.com/2009/02/evrensel-uzuntusu.html
Blogun bir başka yetkilisi "efkinos" yazımı okumuş ve bu akşam bu konuyla ilgili bana bir mail gönderdi. Öncelikle "efkinos" a çok teşekkür ediyorum ve isteği üzerine maili burada yayınlıyorum. Bu maili almaktan çok memnun olduğumu da eklemek istiyorum. Kenimi çok fazla sorumlu tutamayacağım bir yanlış anlaşılmaya sebebiyet verdiysem tüm "Evrensel" takımından özür dilerim. Hem müzik, hem de evrensellik adına "Evrensel" benim için önemli ve değerlidir. Böyle bir karşılık aldığım için değeri şüphesiz daha fazla artacaktır.
İşte "efkinos" un maili:
"Merhabalar. Öncelikle ben blogtan efkinos. Bu konuşacağım olay blogumuzla ilgili olduğu için bunun pekte önemi yok aslında.
Arada google sitesine ismimizi girerek hakkımızdaki yorumları görmek isterim. Dünde gezinirken sizin blogunuzdaki yazıya (
http://bendenbenkim.blogspot.com/2009/02/evrensel-uzuntusu.html) rastladım. Yorum yapmak istedim ancak yorum kısmınız çalışmıyor. Başka bir yerede yazmak istemediğimden dolayı size mail atmak istedim. Yolladığımız yazıyıda siz kendi blogunuza eklerseniz seviniriz. Ancak şunuda belirteyim ki bu yanıtı size polemik oluşturmak için yazmıyorum.
Yaşanan olay konusuna gelirsek; bir takım işi yapıyoruz. O yüzden takım içindeki arkadaşlarımızın bireysel davranışlarıdır deyip olayı geçiştirmek istemiyoruz. Uzun süredir blogumuzu izlediğinizi varsayarak, bizler Türkiye / Dünya üstünde yaşayan halklar arasında bir ayrım yapmadığımızı farketmişinizdir. Ancak bir takım olayı olduğumuz için bazen aramızdan ateşli arkadaşlarımız çıkabiliyor. Bu olay blogun bir siyasi duruşu olduğunu göstermez.
Sadece ve sadece müzik diyoruz. Gerçekten hoşumuza giden ve dinleyenlerin zevk alabileceğini dşündüğümüz müzikleri blogta paylaşmaya çalışıyoruz. Yaptığımız işin bir ayna olduğunu düşünüyoruz, düşüncelerimiz hakkında.
Göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı çok teşekkür ediyoruz ve paylaşımlarınızı her zaman bekliyoruz...

Yorumlar

sevcan dedi ki…
mail ile olan cevabımıza göstermiş olduğunuz hassasiyet için teşekkr ederiz..hemen blogunuzda yer vermiş yayınlamışsınız..sevindim..
tekrarlamadan aynı şeyleri Efkinos arkadaşımıza katıldığımı belirtmek isterim..böyle yanlış bi algının olması kendi adıma beni de üzmüştü..velhasıl tekrar teşekkrler ve çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim...