Öğretmenler Günü



Bugün bir öğretmen olarak geçirdiğim ilk öğretmenler günü.
İlk öğretmenler günü hediyemi aldım.
İlk öğretmenler günü konuşmamı yaptım.
Öğretmenlerimi düşündüm, öğrencilik yıllarımı andım, ağladım.
Dünyanın en güzel işlerinden birini yaptığımı anladım.
En güzel anılarımın kahramanları hep siz oldunuz.
Öğrendiğim çok şeyin sahibi sizlersiniz.
Şimdi ben de başka güzel anıların kahramanı olmaya çalışıyorum.
İyi ki vardınız, iyi ki varsınız.
Öğretmenler gününüz kutlu olsun.
Best wishes for a teacher's day.
Meilleurs voeux pour la fête de l'enseignant.
Die besten Wünsche für Tag eines Lehrers.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Ne mutlu size ... Ben de KPSS de takılıp kalan bir öğretmen adayı olarak , Öğretmenler gününüzü kutluyorum ... Başarılar diliyorum...
Cem Akkılıç dedi ki…
Sımsıcak bir yazı...