Bendenbenkim Fon Müzikleri

Sık sık fonda çalan müziğin kime ait olduğuyla ilgili sorular alıyorum. Hatırı sayılır çoklukta ziyaretçinin de sadece müzik dinlemek için burada olduğunu biliyorum. Bundan hoşlanmadığım anlamı çıkmasın. Müzikler en az yazdıklarım kadar değerlidir çünkü çoklukla yazmamın sebebidir. Zaman zaman fonda müzik çalmasından haklıca rahatsız olanlar da çıkıyor. Ancak bunların sayısı daha az olduğundan onlara blogun en altındaki müzik panelinden müziği kapatabileceklerini söyleyebilirim. Fonda çalan müziğin ismi, bestecisi ve soundtrack ise hangi albüme ait olduğu sayfanın en altındaki müzik panelinin hemen üstünde yazıyor. İlgililer sayfanın sonuna kadar inerlerse görebilirler, hatta bana e-posta gönderebilirler, şarkıyı isteyebilirler. Ancak pek faydası olmayacağını bilsem de bu tarz soruların ve isteklerin yorum paneline iletilmemesini tekrar rica ediyorum. Bana ulaşılabilinecek e-posta adresi profil bilgilerimde mevcuttur. Müzik zevkimi paylaşan herkese çok teşekkür ederim. Fon müzikleri top on bir listemi sırasıyla youtube linkleriyle birlikte paylaşıyorum. Üstlerine tıklayarak videoları açabilirsiniz. İyi dinlemeler. (Not: Önerilere şiddetle açığım.)






 
 
 

Yorumlar