Haftalık Burcum


-Kötülüğün nasıl yapıldığını biliyorum. Nasıl yapılacağını da öyle… Yapmayacağımı da bilmek istiyorum. Hiç yapmadım ama yapmayacağımı da bilmek istiyorum. Bilmiyorum.

"Aksiyon düşüncenin düşmanıdır." (The Human Stain)

-Üniversiteye git de adam ol. -Ablam üniversiteye gidince ne olacakmış anne? -Pipisi çıkacakmış oğlum.

“Mantıkla beslenmeyen şey mantıkla yönetilemez.” (Arthur Schopenhauer)

-Ben şimdi ne yapayım, ne söyleyeyim, ne olayım, hiç bilmiyorum. Ne düşünmemem gerektiğini bildiğim için ne düşünmemem gerektiği üstüne daha çok düşünüyorum.

"Aşk bir psikoz prototipidir." (Sigmund Freud)

-Bir haftadır burada çalışıyorum daha kimse beni takdir etmedi.

“Ego gücü iştah + doymayı erteleme gücü. Düş kırıklıklarına direndiğimizi gözlemek kendimizi sevmemize neden olur.” (Tahir Musa Ceylan)

 -Sen hatırlamadan düşünemez misin? Hatırlamadan düşünemiyorsan pek de düşündüğün söylenemez. Tekrar edip duruyorsun. 

"Bilinç, korkunç bir lanettir. Düşünürsün, hissedersin, acı çekersin." (Being John Malkovich) 

-Anlattığım her şeyi gerçek sanmıyorsan sana bir sır vereceğim. -Tutamam verme. -Tutmaz mısın, tutamaz mısın? -Tutamam. Daha tutmayacak kadar becerikli değilim.

"İyi adamların sırları olmaz." (The End of The Affair)

Yorumlar