Şık Eylem'ci


Doğrudan kendisini alakadar eden bir konuyu protesto etmiyorsak, sosyal medyanın internet mecrası üstünden yapılan bütün eylemlere katılıyorum. 800.000 kişiyi monitör başına toplayıp senkronize şekilde ekrana kafa atarız, yetmedi slogan atarız diye düşünüyorum. Böylece bütün kötü adamlar kaçarlar veya ölürler.

Örgütleme kabiliyetimizi 800.000 kişiyi sokağa dökmek için harcamayı gereksiz buluyorum. Kimsenin gözlerinin biber gazından yanmasını istemem. Zaten o oy veren iki kişiden biri olup olmadığım konusunda da pek emin değilim. Herkes onun kendisi olmadığını söylüyor. Sanırım o benim. Ayrıca bunun konumuzla ilgisi ne, onu da bilmiyorum. Neyse burayı geçtim.

Siyah kurdele profil fotoğrafında çok hüzünlü duruyor. Hem siyah renk terörü zayıf gösterir.

Afrikalı çocukların açlığını bir ay boyunca akşama kadar aç durarak anlayabildiğimizi düşünüyorum. Bu mantık doğrultusunda öldürmeyi öldürerek, ölmeyi de ölerek anlayabiliriz sanıyorum. Ama bunu nasıl yapabileceğimi bilmiyorum. Bir kere öleceğimi sanmıştım.

Bence sosyal ağlarda örgütlenerek küfür etmeliyiz, böylece de“sosyal” bir “millet” olma bilinci edinebiliriz.

Son olarak, eylemci demesine karşı olduğumu söylemek isterim. Eylem güzel bir isim ama Avrupa’daki gibi Protestan dersek daha şık durur.

Yorumlar

Cem Akkılıç dedi ki…
Yaşarken ölmek en kötüsü... 800.000 kişiyi nasıl yönlendireceğimiz önemli...

Güzel ve enteresan yazı.

Not: Afrika tuzağına kimse düşmemeli.