Merak

Sevgili Merak,

Kısacık kesilmiş saçlar gibi değilsin. Saçların kısacık kesilmesi gibisin. 

Amaçları araçlar, araçları amaçlardan sayalım bazen.

Saçlarını kısacık kestiren kadınların günlerce aynalara nasıl kaçamak bakışlar attıklarını biliyor musun?

Şaşırmak için mi merak ediyorum, diye düşünürdüm eskiden. Öyle çok merak biriktirdim ki, şaşırmıyorum. Sonuçta meşguliyet yaratan bir şeyin diğer her şeyi engellemesine mani olunamıyor. 

Merak galiba ben artık sorumsuz biriyim. Bahanemi sevdin mi?

Tezer Özlü gibi otel odalarında varoluşçu edebi metinler döktürmenin hayaliyle yaşayıp durduğum her şehir dışı ziyaretinde tek yaptığım kalemleri ve kâğıtları toplamak oldu. Otellerdeki şampuanları, sabunları, ayakkabı çekeceklerini evine götürmeyi adet edinmiş bir neslin ferdi olarak ben de bunu yaptım.

Üstlerinde otel ismi yazan kalemler, kâğıtlar ve zarflar biriktiriyorum. 

Otellerden nefret etmekle öyle meşguldüm ki sonuçlara mani olamadım. Fotoğrafta gördüğün üzere kendimi külah yaptım, içime çekirdek çitledim.

Dünyanın en zavallı oteli yazlık bir mekânın, beş yıldızlı amacına ulaşamayan otelidir. Sevmenin değil acımanın resmine bak.  İnsanların denize, havuza girebilmeyi umdukları bir saatte yarılan gökyüzünün altında yalnız başına kalmış yaz oteline acımanın hatırına ilk defa bir şeyler yazmayı denedim. Öyle de bir insanım.

Acıyınca sevdim sanma ülserlileri için sürekli acılı yemekler servis edildi. Tabaklarını içindekileri bitirmemek üzere doldurdular.

Öyle olsun diye değil, olur olmazlığıyla sevdikleri de olsun.

Bu insanlar niye çorba içmezler merak?

Aradaki 7 farkı yağmur eşliğinde bul. Malezyalı kadınları kolla:

This Immortal Coil - Tattooed Man vs. Coil - Tattooed Man

Yorumlar

mesed hanım. dedi ki…
Buradaki ah'ım uzun.