Resmi Tatil Mektubu

Değerli Hükümetim,

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı törenini iptal ettikleri için hükümetimizi çok takdir ettim. Çünkü resmigeçit törenleri çok eğlenceli kutlamalardır. Eğlenirsek çok ayıp olur. Mesela ben geçit törenlerinde çalan askeri bando marşlarını çok eğlenceli bulurum. Hep kasap havası çalıyormuşçasına şıkır şıkır oynarım. Kendimi tutamayıp oynasaydım, çok utanırdım. Bu yüzden sizlere teşekkür etmek istedim.

Bence hükümetimiz Kurban Bayramı’nı da iptal etmeli. Yeterince asker ve depremzede kurban verdiğimizi düşünüyorum. Bu sene kurban kesmemize gerek yok. Misafirlerimize baklava, şeker, çikolata gibi şeyler de ikram etmemeliyiz. Tatlı mutluluk hormonunun fazla salgılanmasına yol açabilir. Gülebiliriz. Dostlarımızla bir araya gelip eğlenebiliriz. Çok ayıp olur. Hepimiz evimizde oturup çok üzülmeliyiz.

Ben müzik de dinlemiyorum. Canım müzik isteyince sadece ‘Pepee, Pepee Çok Üzülüyor’ dinliyorum. 

Bayramda her birinizi ziyaret edip ellerinizden öpmek isterdim ama biz ailecek bayram kutlamamaya karar verdik. Sizler bana yine de harçlık göndermek isterseniz diye banka hesap numaramı yazıp zarfın içine koyuyorum. Harçlıklarımı Van’daki depremzedelere göndereceğim.

Ayrıca bence resmi tatilleri  kaldırmalısınız. Ben resmi tatilleri hiç sevmem. Herkes çalışsın. Çalışmak istemeyenler de spor salonuna gitsin.

Size doğum yapan yer fıstığı resmi gönderiyorum. Bence çok komik. Ama bayramdan sonra gülseniz iyi olur. Ayıp olmasın.

Saygılarımla,

Yorumlar

LeyLalar dedi ki…
Harika bir yazı.

Ellerinize sağlık.

LeyLalar Banu
ezgi dedi ki…
sevgili Bendenbenkim,
ben de çok beğendim yazını;)
keyifli ve gerçekçi.
İrem Nas dedi ki…
Banu ve Ezgi, çok teşekkür ederim.
Adsız dedi ki…
bayrama dair ! diye bir yazıdan dolayı bayram isimli barlalı bir köylüyü mahkemeye vermişler.
İrem Nas dedi ki…
Öyle mi? Beklesin biraz, geçer. Bir dahaki bayrama başka bir bayrama dair mahkemeliği bulunur.
Pink Freud dedi ki…
Böyle okurken kelimelerin akıp gittiği yazılara bayılıyorum.
Tabi ki bu da onlardan biri