Yalancı



"Küstah yalancı."

"Ben yalan söylemem sana. Böyle bir ithamda bulunma bana. Yalancı olsaydım aramızda 60 km olmazdı."

"Yalancı olsaydın 80 km olurdu."

"Hiç olmazdı emin ol."

"Olurdu."

"Beni yalan söylerken görmek istemezsin."

"Kimseyi istemem."

"Beni yalan söylerken görürsen; acaba bana da mı hep yalan söyledi, dersin. Yalancı değilim ben o yüzden. Yalancı yalan söyleyen kişi değildir. Yalancı yalan söylemeyi beceremeyen kişidir. Bu yüzden ben yalancı değilim."

"Tamam, küstah da değilsin."

"Küstah olabilirim, emin değilim. Küstah tam olarak neye denir bilmiyorum."

"Saygısız, kaba, terbiyesiz (kimse): “Babasının koltuğuna küstah bir tarzda oturmuş, bacaklarını, yatar gibi uzatmış ve laubali şeyler söylüyor.” -R. N. Güntekin."

"O zaman ben küstah olabilirim."

"Tamam."

Yorumlar