Yayın Arası

Gerçeğin doğaya uygun biçimde yaşadığı yoğuşma* sebebiyle bu blog yayınına bir süreliğine ara vermiştir. Her türlü ilgiliye teşekkür ederim.


*Yoğuşma: Gerçeğin yalıtımı açısından en problemli olan durumdur.  Çünkü gerçeğin yalıtımı için kullanılan malzemelerinin birçoğunun difüzyon katsayısı yüksektir. Bu yüzden elemanlarda duygu yoğuşabilir ya da hiç duygu yoğuşmaz. Halk arasında ‘koy g...tüne rahvan gitsin’ olarak da bilinen durum ortaya çıkabilir. Bu da insanlar ve ilişkiler arasında küfe neden olur. Bu durumdan kaçınmak için malzemeler ve kalınlıkları iyi belirlenmeli, sistemde biriken duygu yoğunluğu ayda 1kg/m^2’ yi aşmamalı, biriken duygu yıl sonuna kadar sistemden tamamen uzaklaştırılacak şekilde önlem alınmalıdır.

Bu arada pardonlar dilerim; 'yoğunluk' derken 'yoğuşma' olmuş. Ne kadar yakında olduğunu bilmesem de döneceğim. Orada görüşmek üzere...

Yorumlar

Mörşıl dedi ki…
hey!
bir dursana.
yeni geldim, daha önce gelmek isterken.
hemen seni okudum ama buruştu yüzüm :(
kurcalamadan, daha önceki yazılarını okumadan direk karışıyorum haline, işine.
ben de anlamadım ama konuşasım geldi pata küte :)
Mörşıl dedi ki…
mesela şu an 'boşluk bakışlarımın biçimini taşıyor' cümlesine bakıyorum ve takıldım :)
İrem Nas dedi ki…
Murshill, hoşgeldin ve teşekkür ederim. Konuş tabi... Ben dönene kadar gezineceğin bir sürü yazı var burada.
Mörşıl dedi ki…
peki :)
dolanmaya başlarım yakında :)
mesed hanım. dedi ki…
Güle güle git İrem, en güzel dön...

Yazacağın her şeyi kalbi kuşlar bekliyor olacak.
Adsız dedi ki…
hayır gitmeee... salt başlık atsan bile yeter,varlığını biliriz, sessizliğini de okuruz... ama sensizliği nasıl okuruz ? mutsuz oldumm :( (E.K) ;)