Bayan Hede ve Bay Hödö

Genel anlamda iş bağlantıları için kurulmuş sitelerin arkadaşlık sitelerine dönüşmesi konusunda rahatsızım. Burada ismi lazım değil, hatta kim olduğunu bilirsiniz siz bir tür X network ağı sitesinde yaşanan maceralardan bir kesit bulacacaksınız.

1-
Hödö Bey: - mrb slm nbr?
Hede Hanım: - Buyurun
Hödö Bey: -mrb hede hnm bilgi paylaşmak istiyom bağlanabilirmiyiz?
Hede Hanım: - Tabi beyefendi bilgi paylaşılabilir bir şey ama, bakıyorum siz galericisiniz, ben öğrenciyim.
Hödö Bey: - olsun, fikir alışverişi yaparız. ben sana bağlandım.
Hede Hanım: - Öğrenciyim, araba satın alacak param yok, ilgilenmiyorum.
Hödö Bey: - Beni alın.
Hede Hanım: - .............

2-
Hödö Bey: ( Bağlantı isteğinin nedeni.) ..
Hede Hanım: - Bağlantı isteğinizin nedenini açıklama şekliniz mesleki jargondan mı ileri geliyor?
Hödö Bey: - Bişey yazmaya üşendim sadece.
Hede Hanım: - Ama beyefendiciğim birçoğu bayanlardan oluşan bağlantı ağınız, karizmatik fotoğrafınız ve havalı mesleğinizi bir yana bırsak bu üşengeçlik yüzünden bir halta yaramayabilir. Gerçi yok, bu vaziyetle olmaz. Her neyse. Elit tabakanın arkadaşlık mekanı haline gelmiş bu müstesna sitede sizin gibi iş güç sahibi bir bey her zaman bir sıfır önde başlar da olmaz beyefendiciğim olmaz böyle, nereye kadar?
Hödö Bey: - Ne diyorsun yahu?
Hede Hanım: - İyi günler demeye çalışıyorum.
Hödö Bey: - Öyle desene.
Hede Hanım: - .......

3-
Bay Hödö: - benı kaydedermısın msn ....…@hotmail.com
Bayan Hede: - Ne sebeple? Arkadaş arıyorsanız, gayet.net, siberalem gibi bir sürü site var. Daha geçerli bir nedeniniz varsa söyleyin ekleyeyim.
Bay Hödö: - dış ticaretle ugrasıyorum ve su an K…dayım yarın İ…e gidiyorum.sizi tanımak ıstedım.karar senın
Bayan Hede: - Öyleyse öyle söyleyin beyefendi. Her nbr, slm, mrb, beni kaydet diye geleni kaydedersek işimiz var. Tanışmışız profilime baktıysanız. Soracağınız birşey varsa buyurun dinliyorum.
Bay Hödö: - Kendine iyi davran paradigması dusuk insanlarla işim olmaz
Bayan Hede: - Valla beyefendiciğim beni kaydedermisin şeklinde bir mesajla paradigma istatistiği yapamazsınız zannnımca. Öyleyse epey vakit harcayacaksınız demek, neyse şanslısınız birinden iki mesajla kurtuldunuz. Nasa uzay zerzavatından arkadaşlarla görüşün. Paradigmasal ilişkileriniz ilerler, benden size tavsiye. İyi akşamlar.
Bay Hödö: - …

Yorumlar