TEGV-TELETON Özel Programı Beyaz Show'da!


Türkiye’de daha fazla çocuğun kaliteli eğitim olanaklarından faydalanabilmesi için, eğitime destek vermek amacıyla yola çıkan Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı, 15 yaşında!

Bugüne dek ülkemizin 35 ilindeki 87 etkinlik noktasında, 440 binden fazla bağışçı ve on binlerce gönüllü ile 1,5 milyona yakın çocuğumuza eğitim desteği verdik. Bu desteği daha çok çocuğumuza ulaştırmak ve sürekli kılabilmek için kaynak sağlayacağımız birçok etkinlik gerçekleştiriyoruz. Bunların en başında kurumsal İletişim sponsorumuz Kanal D’ nin desteğiyle her yıl Kanal D’de gerçekleştirilen ve SMS’in yanı sıra telefon bağlantısı kanalıyla da bağış yapılan özel TELETON yayını geliyor.

Bu yıl; bu özel yayını, 28 Mayıs 2010 Cuma günü, Kanal D’de, Beyaz Show programı kapsamında gerçekleştiriyoruz. 15.yılımızda rekor bağış toplayabilmek ve çok daha fazla çocuğumuza eğitim desteği sağlamak amacıyla sizden, bu yayını tüm çevrenize duyurmanızı özellikle rica ediyoruz. Bir çocuğun TEGV’ deki bir yıllık eğitimine destek sağlamak yalnızca 60TL. Dolayısıyla bu bağışı ister ‘Egitim’ yazıp 3353’e 6 SMS atarak ya da atılmasını sağlayarak tek seferde, ister vereceğiniz talimatla düzenli olarak yapmak mümkün. Arzu ettiğiniz yöntemle daha fazla bağış yaparak, çok daha fazla çocuğumuzun eğitimine destek olabilirsiniz.

Gelin siz de çocuklarımızın bugünü güzel yaşamaları ve güzel bir gelecek düşlemelerine yardımcı olmak için 28 Mayıs gecesi Kanal D’de Beyaz Show’u izleyin, daha umutlu bir gelecek hayalimize ortak olun.

Biz inanıyoruz, 15 yıldır her gün ‘Bir çocuk değişir, Türkiye değişir.’


Yorumlar