Yeni yılın en güzel hediyesi Ekinözü YİBO'dan...

Kahramanmaraş’ın Ekinözü ilçesinin Kandilköy’ünden bir telefon aldım bu sabah. Bıcır bıcır bir genç kız sesi:  “Güzel ablacığım, canım ablacığım ben Tuğba, Mehmet’in ablasıyım, teşekkür etmek için aradım,” diyor. Gönlünden geçen ne varsa bütün güzel dileklerini, mutluluğunu, sevgilerini, kardeşlerini, kendini neşeli, mutlu, minnet dolu bir sesle anlatıyor…

http://1milyonkalem.blogspot.com/’un Kahramanmaraş’ın Ekinözü ilçesindeki Ekinözü Yatılı Bölge Okulu öğrencileri için düzenlediği kampanyaya, naçizane bir çift kışlık bot ile katkıda bulunmanın -sadece bu kadarın- karşılığında böyle güzel dileklerin, böyle bir mutluluğun sesini duymanın değerini anlatmak mümkün değil.

Bu mutluluğa vesile oldukları için kampanyayı düzenleyen Sayın Erkan Bal’a, Sayın A. Şebnem Soysal’a, kampanyadan beni haberdar eden değerli ağabeyim Ahmet Söylemez’e ve Ekinözü YİBO’nun değerli öğretmeni Sayın Ozan Özdemir’e çok teşekkür ederim. Ben bu en sonuncusundan haberdar olsam da bu kampanya http://1milyonkalem.blogspot.com/’un ilk duyarlı kampanyası değil. Bundan sonraki mutluluklarda buluşmak dileğiyle blogu ilgili takiplerinize sunarım.

1mkalem Sosyal Sorumluluk Kampanyaları:

1- Her çocuğun bir masalı olmalı kütüphanesi. / Yeşilolvacık /Mersin
2- Adıyaman'da bir çocuğum var. / Adıyaman
3-33 okul 3003 öğrenci için el ele. / Dursunbey / Balıkesir
4-Tokat huzurevinde bayram var. / Tokat
5- Ulupamir’de hırka olmak. / Van
6- Umut çocukları okulda. / Çınarcık / Yalova
7- Altına imzamı atarım. / Anıtkabir / Ankara
8- Şaika Günsel TUĞRUL / Blog Yarışması
9- Çocuk ihmali ve istismarını önlemek için bilgileniyoruz.
10- Öğretmenimi yazıyorum.
11-İşaret dili öğreniyoruz.
12- Minik eller üşümesin, minik ayaklar donmasın. / Ekinözü / Kahramanmaraş

Yorumlar

ata_306 dedi ki…
keşke bende birisine yardımcı olabilsem benim bir miktar yardım yapasım var ama ama özellikle istediğim bişi var yetim okuyan bir çocuk istiyorum öyle bir ailede yetim biri varsa bana ulaşın lütfen küçük bir yardımım olacak
İrem Nas dedi ki…
Bak bu konu için birmilyon kalem ekibine ulaşabilirsiniz.

birmilyonkalem@gmail.com

Bu da Ekinözü'ndeki kampanyaya öncü olan öğretmen Ozan Özdemir'in mail adresi: ozanozdemir2000@yahoo.com

Eminim istediğiniz gibi yardımda bulunabileceğiniz bir çocuğa sizi yönlendireceklerdir. Özellikle Ozan Bey ile irtibata geçmenizi öneririm.