Bebiiim

Şimdi kocaman memeleri olan kadınların kocaman memeleri olan diğer kadınlara bebiiim demesi açıklanabilir mi? Bu bir yetişkinin bebek olmadığı halde bebek gibi muamele görmek istemesinin bilinçaltı ifadesi midir? Yoksa diğer bütün kadınları kendinden daha az olgunlaşmış bularak otorite sağlama ve aşağılama arzusunun yansıması mıdır? Daha da yoksa, ben  cinsimle doğuştan anneyim, anne adayıyım, bu bana bahşedildiyse gör’ü kör gözümüze parmağım etmek midir? Bir sevgi sözcüğü olduğunu düşünecek kadar basitçe algılayamıyorum bunu. Kocaman memelerle bebek olunmaz, onlarla bebek beslenir. Memelerinizi başınıza devşirin. Hemcinslerinize bebiim demekten vazgeçin, rica ederim. Bana bebiim diyen kadınlarla ben de bebiiim diye konuşuyorsam bundan kendimi sorumlu tutmak istemiyorum.

Evcilik oynayan bütün küçük kız çocuklarının kendilerini anne, oyuncak bebeklerini ise kızları yapmaya meyli vardır. Küçük bir kız çocuğuyken dahi kendi memelerim yokken memeleri olan bir oyuncağa kızımmış gibi davranmayı makul bulmadım. (Bkz. Barbie ve Sindy) Şimdisinde ne zaman bana bebiim diye hitap eden bir kadın görsem neyse… neyse… Kadınların birbirlerine bebiiim demesi hoş değildir, izbandut gibin adamlara denmesi ise tercih meselesidir. Onun güdüselliğine bir itiraz hakkı edinemedim.

"Meme" diyince şu kısa filmi şurada görmüş ve çok beğenmiştim. Sadece anımsatma. Konuyla meme görselliği dışında bir bağdaşıklığı yoktur. Bağdaştırmayınız, ciddiyetle izleyiniz.

Yorumlar