Bişey San...

Bişey konuşabilir miyiz?
Bişey konuşmak için çok kısa bir şey.
Kendini bişey sanıyorsun.
Bişeyleri kendim sandığım daha doğrudur.
Sus o zaman, seni kendim sanmak istemem…
Ben de istemem. Beni çok şey sanman daha makuldür… Beni ne kadar çok şey sanırsan eksikliklerimden o kadar az sorumlu tutarsın. Ama beni tek bir şey sanırsan kusursuzluğumu umarsın.
Bencil.
Hadi oradan. Sensin bencil. Beni kendin sanmaya kalktın.
Bana kendini saydırmaya kalktın.

Benim kimsem ol…



Metin Erksan’ın Sevmek Zamanı’ıyla bir Işıl German şarkısı dinleyelim. Kürk Mantolu Madonna okuyalım. Siyah - beyaz ne varsa geceleri sevelim.  Hakan Bilge’ye anımsatması için teşekkür ederim. Bir de Şenol Yazıcı’ya zira "Benim Kimsem Olsana" kendisinin bir öykü kitabının ismidir.

Yorumlar

Çok hoş bir paylaşımdı, teşekkürler,
SEvgiler...
Elif Gizem dedi ki…
Ben bunu çok sevdim. kesinlikle...