Alain Souchon - Foule Sentimentale


On nous inflige, des désirs qui nous affligent...
Aşılanıyor bizlere, büyük acılar veren arzular...

Burnuma basıyordun sevgilim, nefes alamıyordum. Nefes alabileyim diye burnuma okyanus suyu püskürttüm. Dünyalar kadar işim var ama şimdi de kalk gidelim diyor şu okyanus, ah bir de tuzlu. Bir yere gitmeyi de sevmem ki ben. Bir yerden gitmeyi de sevmem. Ben şurada durmayı severim. Tek sayılarda çevrilecek kapı kilitleri gibi, üstüne basılmadan geçilecek çizgiler gibi saplanıp kaldığım senler var. Köşeden biraz yamuk duruyor ya, düzeltemeyince bakışlarımı kaçırıyorum. Çaktırmadan baktığım da olursa ağlıyorum. Fütursuzca şişmanlayanlara, umarsızca sevişenlere ve meta mutsuzlarına gelsin bu şarkı. Sizin için bunu çevirecektim ama çeviri yapmayı hiç sevmeyen benin yapılacak bir sürü çevirisi var. Bir de iri göğüslere ve üç porsiyon profiterollere…

Yorumlar

Elif Gizem dedi ki…
Ben burada yazan her satırı seviyorum. Burada yaptığın her paylaşımı... bilesin...