Silikon Vaadi

İlgili bakanlığın yaptığı açıklamaya göre sosyal ağların yaşamın bir yerine ait olma hissiyatını pekiştirmesinden mütevellit bazı kadınların Facebook duvarlarında çocuklarıyla büyümesi caizdir. O kadınların ilk kez baba demeleri, çişlerini söylemeyi öğrenmeleri ve uyurken çok sevimli görünmeleri canı gönülden tebrik edilmelidir. O kadınların çocukları mümkün mertebe yenmemelidir. Kadınlar çocuklarını yiyerek seven hemcinslerinden uzak tutmalıdır.

Hangi bakanlığın hangi meseleyle ilgilendiğini pek bilmiyorum. Kurumsal işletmelerin ve kamu kuruluşlarının hangi meselelerle ilgilendiklerini bildirdiklerinden anlamaya çalışmak kolay değildir. 

Bugün huzurum bozulmasın diye ne kadar ikiyüzlü olabildiğimi fark ettim. Keşke bunu yıllar önce fark eden arkadaşımı ciddiye alsaydım. Bunu fark edip bana küsen tek arkadaşımdı. Yıllar sonra özür dilememe rağmen geri dönmeyişinin de bu samimiyetsizliğimi anlamasından olduğunu sanıyorum. Küs olmak istemezken samimiydim ama özür dilerken değil. Ah, bunu keşke o zaman fark etmiş olsaydım. Şimdisinde Facebook’ta ve Twitter’da başkalarını suçlayan, binlerce sloganım olabilirdi. Oysa şimdi bunun için kırk yaşıma kadar beklemem gerekecek.

40 yaşıma geldiğimde üstünde ‘kırılmaz’ yazan bir cam bardak görürsem onu yere çalmakta gecikmeyeceğim. Ne kadar güçlü olduğunu söylerse gücününşiddetinin o kadar deneysel çalışmaya maruz kalacağını bilen yüz kişiye sorulmuşlardan olacağım.

Narsistik kişilik bozukluğu ölçeğini 'bilmukabelen'in kendine tapan aşireti düzeyine indirgeyeceğim.

Tanrıya inanmadığımda yine irademin inceldiği yerden kopan muhteşem kuvvetine sarılacağım. 

Beni anladıklarını bildiğim insanlar hep o ölçüsüz, bir tık tabirli, belden kıvrılmış pilili lise eteği uzaklığında olacaklar.

Karanlığı görmeyecek gözüm. 

Yorumlar