KUYU Dergisi

Dergilerle ve gazetelerle kayda değer güzel anılarım yoktur. Nitekim uzun zamandır da hemen hemen hepsiyle iletişimi bırakmış haldeydim. Kuyu ile kendisi de bir blog yazarı olan çok sevimli bir arkadaşımın (http://sacmalamaartik.blogspot.com/) Facebook grubu daveti sayesinde tanıştım. Açık söylemek gerekirse sevdiğim bir arkadaşımın tavsiyesiyle üye olunmuş bir gruptan ötesi olmayacaktı Kuyu benim için. Ama derginin samimi çabası kısa sürede dikkatimi çekmeyi başardı. Gelin görün ki ben samimiyete inancımı çoktan kaybetmiştim. Özellikle yerel kökenli basın yayın güruhunun samimiyetini, gösteriş olarak algılayabilecek kadar önyargıya sahiptim.

Öncesinde benim önyargılarımdan bihaber dergi yöneticilerinden birini sitem dolu maillerle rahatsız ettim. Öfkemi kusmaya çalışmakla öyle meşguldüm ki “Kuyu Bey” diye adlandırdığım beyefendinin ismini bile sormadım. Gerçi yazıştığım kişinin bay mı bayan mı olduğundan bile emin değildim. Ama şimdisinde kim olduğunu bildiğim Kenan Tuzcu’ya, namı diğer “Kuyu Bey” e sabrı, anlayışı ve saygısı için büyük teşekkür borçluyum.

Kuyu Dergisi, yayın hayatına yakın zamanda Gebze’de başlamış çok yeni bir kültür, edebiyat ve sanat dergisi. İçinde bulunduğumuz ayda üçüncü sayısını yayınlayacak dergi daha şimdiden Türkiye’deki birçok ilde okuyucusuyla buluştu ve ilk sayılarıyla yerelden ulusala büyük bir adım atmayı başardı. Dergiyi elinize aldığınızda ne kadar samimi ve özenli bir çaba içerisinde hazırlandığını anlamanız mümkün. İçerikten kapak seçimine kadar ince eleyip sık dokuyarak çalıştığını fark edeceğiniz ekip, konu kısıtlamasına gitmeden, öyküden, şiire, sinemadan, fotoğrafa her türlü sanat severe hitap edecek geniş bir yelpazeyi işlemeyi tercih etmiş. Derginin duruşu ve tavrıyla kimseye dokunmadan herkese, her düşünceye, her görüşe, dili, dini, ırkı olmayan “sanat evrenselliğine” ne kadar saygılı davrandığını görmek de ayrı bir gurur benim için.

Dergilerin, özellikle kültür sanat dergilerinin ne büyük güçlüklerle okuyucuyla buluştuğunu bilen biri olarak bin bir özveriyle çıkarılan bu yayınlara destek olmamız gerektiğini düşünüyorum. Hele ki “sanat evrenselliğine” bu kadar saygılı bir duruşu daha ilk sayılarından edinmeyi misyon edinmiş bir dergi olan Kuyu, “türdeşlerini düşününce” desteği sonuna kadar hak ediyor.

Bu duruşuyla ön yargılarımı kısmen de olsa yıkmayı başarmış Kuyu ekibine çok teşekkür ediyorum. Dergiye ulaşmak ve edinmek isteyenler için iletişim adresi aşağıdadır. Geçen sayıda bir makaleme, bu sayıda da bir öyküme yer veren Kuyu’ya tekrar teşekkür ederim ve hali hazırdaki büyük başarısının devamını dilerim. Hep birlikte olmak dileğiyle sevgili Kuyu Dergisi…

İletişim: kuyudergisi@gmail.com/ kuyudergisi@hotmail.com

0506 599 08 86

KUYU DERGİSİ

İki Aylık Edebiyat- Kültür- Sanat Dergisi
Yıllık Abonelik Bedeli: 20 TL
Posta Çeki: 6055946/ Kenan Tuzcu
ya da;

Banka Hesabı: Ziraat Bankası Gebze Şubesi

0164 47085971 5002 Kenan Tuzcu

Bu da ilgililer için dergimizin Facebook grubu. Derginin içeriğine göz atmak isterseniz kısmen de olsa buradan ulaşabilmeniz mümkün.

http://www.facebook.com/search/?q=kuyu+dergisi&init=quick#/group.php?gid=120349860853&ref=search&sid=566325757.2435265322..1

Yorumlar